ALUMNADO
CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO (ANEAE) (TÍTULO II LOE/LOMCE, D. 229/2011, Cap. V)
Táboa explicativa
ANEAE:
aquel que require unha atención educativa diferente á ordinaria e que pode
precisar ou non recursos extraordinarios e/ou medidas (art. 32 do D. 229/2011)
|
|||
ALUMNADO
DE ALTAS CAPACIDADES
|
Alumnado que ten unha alta
creatividade,unha alta capacidade intelectual e un alto grao de motivación e
perseveranza.
-Alumnado superdotado
-Alumnado talentoso
-Alumnado precoz
|
||
ALUMNADO
CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS: é aquel alumno-a que require, por un
periodo da súa escolarización ou ao longo dela, determinados apoios e
atencións educativas específicas derivadas da súa discapacidade ou dos
trastornos graves de conducta (medidas ordinarias e/ou extraordinarias)
|
TRASTORNOS XENÉTICOS: S. deleción 1p36, S. Williams, S. Rett
(principalmente nas nenas), S. Down, S. Prader-Willi, Labio leporino, Leucodistrofias,
S. X Fráxil, Fenilcetonuria, Enfermidade
Tay-Sachs, Enfermidade de Wilson,...
|
||
DISCAPACIDADE MOTÓRICA: lesións de orixe medular, de orixe cerebral,
trastornos neuromusculares, lesións do sistema osteoarticular, ...
|
|||
DISCAPACIDADE INTELECTUAL: D.
intelectual leve, D. Intelectual moderada, D. intelectual grave, D.
intelectual profunda
|
|||
DISCAPACIDADE SENSORIAL:
D. AUDITIVA: hipoacusia media, severa, profunda-xordeira
D. VISUAL : deficiencia visual, cegueira
XORDOCEGUEIRA
|
|||
TRASTORNO DO ESPECTRO AUTISTA: Tea, Asperger, trastorno
desintegrativo infantil, TXD,...
|
|||
TRASTORNOS DISRUPTIVOS DO CONTROL DOS IMPULSOS E DA CONDUCTA: T. da personalidade antisocial, conducta
antisocial, trastorno de ansiedade (mutismo, fobia,...), T. explosivo
intermitente, T. negativista desafiante, T. de comportamiento perturbador no
especificado,...
|
|||
TRASTORNOS GRAVES DO DESENVOLVEMENTO: T. Graves do desenvolvemento da linguaxe,
Retrasos evolutivos graves ou profundos,...
|
|||
ENFERMIDADES
RARAS
|
|||
PLURIDEFICIENCIAS
|
|||
TRASTORNOS
GRAVES DA COMUNICACIÓN E A APRENDIZAXE
|
|||
DIFICULTADES
ESPECÍFICAS DE APRENDIZAXE
|
D.
específica na aprendizaxe da lectura
D.
específica na aprendizaxe da escritura
D.
específica na aprendizaxe do cálculo
D.
específica na aprendizaxe da lectura e da escritura
D.
específica na aprendizaxe da lectura e do cálculo
D.
específica na aprendizaxe da escritura e do cálculo
D.
específica na aprendizaxe da lectura, da escritura e do cálculo
Alumnado
con outras dificultades
|
||
ALUMNADO
CON TRASTORNO POR DÉFICIT DE ATENCIÓN E/OU HIPERACTIVIDADE (TDA-TDAH)
|
Alumnado
con déficit de atención
Alumnado
con déficit de atención e hiperactividade
|
||
ALUMNADO
DE INCORPORACIÓN TARDÍA
(
Alumnado procedente doutros países)
|
Inmigrante
con descoñecemento da lingua galega sen desfase curricular
Inmigrante
con descoñecemento da lingua galega con desfase curricular
Inmigrante
con descoñecemento da lingua castelá sen desfase curricular
Inmigrante
con descoñecemento da lingua castelá con desfase curricular
Inmigrante
con descoñecemento da lingua galega e castelá sen desfase curricular
Inmigrante
con descoñecemento da lingua galega e castelá con desfase curricular
Inmigrante
con desfase curricular
|
||
ALUMNADO
CON ESPECIAIS CONDICIÓNS PERSOAIS OU DE HISTORIA ESCOLAR
|
DIFICULTADES
PSICOLINGÜÍSTICAS
|
Específicas
da lingua
|
Retraso
na adquisición da linguaxe e da fala
Afasia
TEL
|
Articulatorias
|
Dislalia
Disartria
Disglosia
|
||
Trastornos
comunicativos
|
Disfemia
(así o consideran os disfémicos xa que non son dificultades articulatorias)
Mutismo
electivo
Outros
trastornos
|
||
RETRASO
MADURATIVO (Só para E.Infantil)
|
|||
DESCOÑECEMENTO
DA LINGUA DE INSTRUCCIÓN
|
|||
SITUACIÓNS
DE DESVANTAXA SOCIOEDUCATIVA: minorías étnicas, familias itinerantes,
ambientes marxinais, menores sometidos a medidas de responsabilidade penal, alumnado
sometido a medidas de protección e tutela, alumnado afectadoo por medidas de
violencia de xénero-acoso, alumnado afectado por medidas de acoso escolar,
atención educativa a mozas embarazadas, outras circunstancias
|
|||
ATENCIÓN
HOSPITALARIA
|
|||
ATENCIÓN
DOMICILIARIA
|