Os avances da neurociencia e da psicoloxía da aprendizaxe fan posible que se deseñen estratexias para ensinar de forma diferente e, polo tanto, se aprenda de forma diferente.
Os nenos e nenas son diversos e os seus estilos de aprendizaxe tamén son diferentes.
Xa sabemos que para aprender debemos poñer en acción:
-interaccións
-metodoloxías activas, dinámicas, creativas, contextualizadas
-aprendizaxe cooperativo
-diferentes procesos cognitivos
-diferentes modelos de pensamento
-participación activa nas aprendizaxes
-integración coherente de elementos curriculares
-avaliación dos logros
-enfoque multidisciplinar, integral e dinámico,...
Cando deseñamos secuencias didácticas ou secuencias de aprendizaxe debemos contemplar que a información chega ao alumnado de forma diferente e asi é importante ter en conta unha secuencia lóxica e ordenada, outros obteñen claramente unha visión global, outros deben teñen unha alta autonomía e son analíticos; tamén deberemos dar resposta aos que aprenden con apoios visuais ou aos que precisan experimentar, tocar, moverse. Outros, pola contra, precisan datos concretos ou tendo un papel activo.
Por todo o anterior, cales son os estilos de aprendizaxe que debemos ter en conta?
Por todo o anterior, cales son os estilos de aprendizaxe que debemos ter en conta?
- ACTIVO
- SENSORIAL
- VISUAL
- LINGÜÍSTICO-VERBAL
- CINESTÉSICO
- INTUITIVO
- REFLEXIVO
- DEPENDENTE DE CAMPO
- INDEPENDENTE DE CAMPO
- GLOBAL
- SECUENCIAL