Esta Intelixencia caracterízase pola habilidade para recoñecer patróns
na natureza, discriminar entre os seres vivintes, para clasificar obxectos,
para atopar relacións nos ecosistemas, para coñecer os fenómenos da natureza, para establecer os coidados de cada hábitat para a súa conservación, para identificar a flora e fauna de cada zona xeográfica, para coñecer os fenómenos metereolóxicos... O seu desenvolvemento favorecerá que
comprendan a realidade, que se desenvolvan na súa vida cotiá, que se relacionen
positivamente co medio natural, que interpreten, comprendan, expliquen e
expresen a realidade, que teñan interese por aprender e
relacionarse cos seus iguais e co contorno.
Actividades para o seu
desenvolvemento:
-representar o medio natural da súa zona de forma diversa (debuxos, colaxes, ...)
-realizar observacións e rexistros na natureza
-empregar o microscopio
-elaborar pratos con alimentos saudables
-realizar mesturas
-realizar vistas a planetarios e museos de Ciencias Naturais
-realizar búsquedas en internet e en fondos impresos información sobre fauna, flora, planetas, ...
-inventariar novas de xornais relacionados coa natureza, inventos,...
-ingagar sobre experimentos e descubrimentos
-localizar a mulleres relacionadas coa ciencia
-fotografiar entornos naturais da zona e facendo argumentación sobre a elección
-involucrarse no coidado do medio ambiente da zona
-realizar coleccións de follas, pedras,
-representar o medio natural da súa zona de forma diversa (debuxos, colaxes, ...)
-realizar observacións e rexistros na natureza
-empregar o microscopio
-elaborar pratos con alimentos saudables
-realizar mesturas
-realizar vistas a planetarios e museos de Ciencias Naturais
-realizar búsquedas en internet e en fondos impresos información sobre fauna, flora, planetas, ...
-inventariar novas de xornais relacionados coa natureza, inventos,...
-ingagar sobre experimentos e descubrimentos
-localizar a mulleres relacionadas coa ciencia
-fotografiar entornos naturais da zona e facendo argumentación sobre a elección
-involucrarse no coidado do medio ambiente da zona
-realizar coleccións de follas, pedras,
-deseñar decálogos para
consumo responsable de auga, de luz
-indagar sobre os
coidados do medio ambiente
-deseñar menús saudables
para o fogar
-rexistrar fenómenos metereolóxicos e crear táboas a fin de mes
-rexistrar fenómenos metereolóxicos e crear táboas a fin de mes
-realizar coleccioóns:
minerais, insectos, follas, ...
- indagar sobre os
recursos naturais da zona
-deseñar andainas para
realizar en familia
-crear liñas do tempo
-descubrir características
dos obxectos
-buscar fontes de
enerxía dos parellos do fogar
-facer plantacións de
sementes
-crear e coidar a horta
escolar
-realizar receitas
saudables
.