sábado, 31 de marzo de 2018

APRENDENDO A PENSAR CO TABOLEIRO DE HISTORIAS


Se queremos desenvolver o pensamento creativo ou o pensamento lóxico podemos partir de varias imaxes, figuriñas, ...para crear unha historia con diferentes personaxes. Esta técnica para aprender a pensar chámase TABOLEIRO DE HISTORIAS. As personaxes poden ser creados polo alumnado e estar relacionados coa temática traballada na UDI. 
Esta técnica serve para aprender a construír historias empregando contidos espaciais, numéricos, espaciais, corporais, musicais,...
A historia debe conter: presentación, nó e desenlace. 
Algunhas das preguntas que a historia debe dar resposta son:
-onde acontece a historia?, cando pasou?. que ou quenes son?
-que acontece na historia? quenes están implicados?
-como se resolveu a historia?, que pasou realmente?
Debemos promover o emprego de fórmulas iniciais: érase unha vez, en tempos de María Castaña, Había unha vez,...
Polo que se refire a fórmulas finais temos: Colorín, colorado,...esta historia polo momento está rematada,...
A continuación, fágovos unha proposta para crear unha historia coa sseguintes imaxes:



Animádesvos a crear unha historia onde as personaxes son froitas ou hortalizas? E se a historia acontece nunha cociña? que pasará? que farán?