miércoles, 27 de junio de 2018

A ARQUITECTURA DA EDUCACIÓN DO S.XXI



A sociedade, nos derradeiros anos mudou e, polo tanto, os cidadáns tamén mudaron nas súas formas de pensar, de estar, de ser, de sentir, de falar, de argumentar, de recibir ou transmitir información,...
Polo tanto, esta realidade é necesaria tela en conta cando se fala de educación.
Levamos anos escoitando que é preciso un PACTO POLA EDUCACIÓN pero quizás deberiamos preguntarnos cales van ser eses piares ou liñas estratéxicas onde se sustente a NOVA ARQUITECTURA DA EDUCACIÓN.
Porén, faise imprescindible realizar un esbozo desas novas necesidades da educación para poder avanzar.
O primeiro, será contemplar o que pasa, pensar no que acontece nas nosas aulas e poñerse a buscar, entre todos, solucións para o agora (VEXO, PENSO, PREGÚNTOME).
As familias, tamén deben analizar o que pasa no centro educativo: se os procesos de ensinanza son diferentes aos que eles viviron na etapa escolar, se os seus fillos ou fillas aprenden a partir de actividades memorísticas ou ben aprenden facendo, aplicando os contidos á vida cotián, se teñen maior competencia na lingua inglesa, etc.
O realmente complexo e poñernos de acordo en cales poderían ser eses piares sustentadores que deseñen esa andamiaxe educativa.
As liñas estratéxicas poden partir dos piares da educación de Delors  no seu Informe do ano 1996 cando establecía que nos diferentes escenarios que existen para que as persoas aprendan (familia, escola, comunidade) debemos promover ensinar a coñecer pero tamén a facer, a estar ou convivir e a ser.
Para saber máis debedes premer no seguinte enlace: