En primeiro lugar, debemos ter en conta a idade e o tipo de relacións que se establecen no fogar.
En segundo lugar, non se debe dramatizar
En terceiro lugar, ter presente que os nenos e nenas non se comportan como os adultos esperan. Están na idade na que están ensaiando, están coñecendo ata onde poden retar aos proxenitores, ...
En cuarto lugar, coñecer, analizar e saber os cambios que desexamos nas conductas ou comportamentos dos fillos e fillas. E non querer cambiar moitos comportamentos á vez. Prioricemos naqueles que obstaculizan en maior medida as relacións positivas no fogar: ir á cama ou recoller os xoguetes ou sentarse á mesa para o xantar, ...
Interesante visionar a visión de E. Calatayud no seguinte enlace
DECALOGO DE SITUACIÓNS PARA EDUCAR OU MAL EDUCAR NO CONTEXTO FAMILIAR
Interesante visionar a visión de E. Calatayud no seguinte enlace
DECALOGO DE SITUACIÓNS PARA EDUCAR OU MAL EDUCAR NO CONTEXTO FAMILIAR
A continuación amosamos algunhas estratexias: