Dende o centro educativo levamos propoñendo a promoción da lectura deseñando unha PAISAXE DE APRENDIZAXE a través dun póster dixital interactivo que ofrece a posibilidade de aprender a través das propostas da guía da lectura, a través da audición ou a través do texto. Este poster dixital como marco visual é tamén un EVA (entorno virtual de aprendizaxe) ou PLE (Personal Learning Environment).
Estes entornos virtuais dan resposta a unha realidade social diferente e cada vez máis audiovisual, intuitiva e funcional e, polo tanto, un espazo de aprendizaxe diverso.
Estes entornos virtuais dan resposta a unha realidade social diferente e cada vez máis audiovisual, intuitiva e funcional e, polo tanto, un espazo de aprendizaxe diverso.
Tamén podería realizarse outra posibilidade de acción a través dunha ruta de pensamento que nos leve a pensar e a razonar: ORGANIZADOR GRÁFICO-RODA LÓXICA
"No hay nadie cuyo cerebro funcione a pleno rendimiento; todos tenemos capacidades mentales que
están por desarrollar. No sabemos lo que podríamos conseguir con la ayuda necesaria, el tiempo suficiente y los estímulos apropiados. Todos necesitamos los estímulos del ejercicio mental para mantener a punto nuestras mentes. Al igual que los músculos, la mente humana se expande y desarrollacon el uso y, al igual que el cuerpo, se mantiene en forma mediante una actividad regular”. Fisher (2011:23)
están por desarrollar. No sabemos lo que podríamos conseguir con la ayuda necesaria, el tiempo suficiente y los estímulos apropiados. Todos necesitamos los estímulos del ejercicio mental para mantener a punto nuestras mentes. Al igual que los músculos, la mente humana se expande y desarrollacon el uso y, al igual que el cuerpo, se mantiene en forma mediante una actividad regular”. Fisher (2011:23)
Co noso poster dixital damos unha resposta inclusiva aos diferentes intereses e fai oposible a personalización das aprendizaxes. A nosa paisaxe integra sistuacións que desenvolven procesos cognitivos como comprender, aplicar, analizar, avaliar e crear, modelos de pensamento coma o analítico ou intelixencia como a verbal. Son situacións de aprendizaxe ricas, diversificadas, multiopcional ofrecendo accións visuais e auditivas e tamén a posibilidade de tazonar e pensar sobre texto con organizadores graficos ou unha guía de lectura. Esta forma de traballar cunha historia proporciona alternativas ao texto, pon en valor a intelixencia visual, a transferencia ou a xeralización asi como a creatividade ao poder decidir sobre o final da historia,...
POSTER DIXITAL A COCIÑEIRA DO REI