Tódolos libros propostos na sección poden ser atopados na BIBLIOTECA do centro como ESPAZO PARA A LECTURA, A INFORMACIÓN, A FORMACIÓN E AS APRENDIZAXES DOCENTES E FAMILIARES
As Leis de educación actuais establecen que as metodoloxías didácticas para desenvolver competencias deben ser activas, participativas, deben promover o aprender a aprender, o facer, o falar, conversar, tomar decisións, escoitar, consensuar,...e as aulas deben ser espazos non solo para ensinar senón tamén para aprender, para aprender cos demáis, para aprender dos demáis, que o alumnado se sinta activo e as escola debe ser inclusiva e non selectiva.
Algúns elementos definitorios dunha escola inclusiva serían:
- todos aprendemos de todos
- temos dereito de aprender dacordo coas miñas capacidades, intereses, motivacións,...
- a diferencia é un valor e nunca un atranco
- temos dereito a seren respectados independentemente da cor, sexo, relixión, aspecto,...
APRENDIZAXE COOPERATIVO: ALGUNHAS IDEAS PRÁCTICAS
Para máis información:
APRENDIZAJE COOPERATIVO Y EDUCACIÓN INCLUSIVA: UNA FORMA PRÁCTICA DE APRENDER JUNTOS ALUMNOS DIFERENTES
EL PROGRAMA AC/CA