Pediatras e psicólogos (A. Peralejo, R. Fandiño) establecen que é necesario fomentar o xogo no que interveñen a cabeza e as mans. Os xogos deben favorecer a creatividade, a imaxinación, a memoria, o desenvolvemento motriz, as habilidades manuais.
Sempre debemos ter en conta que nas tardes en familia ou nas horas non lectivas a lectura debe formar parte delas. As nais e pais deben elexir momentos para compartir o momento do xogo e, polo tanto, os xoguetes deben favorecer esta posibilidade.
Outro aspecto a ter en conta é que a sobresaturación de xoguetes fai que perdan interese e motivación.
Os xogos deben ofrecer a posibilidade de desenvolver o pensamento reflexivo, analítico, deliberativo ou creativo e as IIMM como a cinestésica, a lingüística, a interpersoal, a interpersoal, a espacial-visual ou mesmo a naturalista.
Os xogos deben ofrecer a posibilidade de desenvolver o pensamento reflexivo, analítico, deliberativo ou creativo e as IIMM como a cinestésica, a lingüística, a interpersoal, a interpersoal, a espacial-visual ou mesmo a naturalista.
Unha pregunta que nos podemos facer é: ferramentas tecnolóxicas ou videoxogos si ou non?
Estando no século XXI dominado polas TIC, TAC, TEP, TRIC é de supoñer que debemos contemplalos para xogar pero cun uso racional, controlado, reflexivo,....xa que promoven a planificación, resolver retos, coordinación visomotriz, estimulación visual, a toma de decisións ou interese. Os videoxogos ou xogos en rede deben ser adecuados á idade das nenas e nenos. Non vale todo para todos-as pois o que pode ser unha posibilidade pode trocarse nun perigo ou nun proceso de desaprender.
Por último, o máis importante é o aspecto lúdico pois a posibilidade de aprender aprecerá mentas se xoga.
Para saber máis: JUGAR (MÁS) CON LA CABEZA Y LAS MANOS