miércoles, 26 de septiembre de 2018

RESPONDENDO Á DIVERSIDADE, 3º PARTE




A organización de centro na atención educativa

Algunhas cuestións a ter en conta cando se fala de atención educativa deberían ser:
1.    Buscarase ao profesorado do centro en base a criterios pedagóxicos e competenciais.
2.    Potenciarase a figura do/a titor/a como profesional de referencia
3.    Promoverase o establecemento de colaboracións con outros profesionais e entidades
4.    Informarase ao profesorado, por parte da xefatura do Departamento de  Orientación, das conclusións da avaliación psicopedagóxica, sobre as necesidades do alumnado nos diferentes ámbitos e das propostas de intervención educativa.
5.    Facilitarase a incorporación de estratexias de investigación e innovación nas prácticas educativas, motivando o profesorado a participar en procesos de análise e recollida de información para a toma de decisións, estratexias metodolóxicas de investigación para a avaliación do progreso e impacto de iniciativas e prácticas escolares, difusión de boas prácticas a través de xornadas, grupos de traballo, boletíns...
6.    Contribuirase a potenciar a súa autoestima, valorando a capacidade de progreso e as metas acadadas.
7.    Visibilizaranse boas prácticas en relación á inclusión.
8.    Promoverase a participación do alumno/a no grupo nas actividades que se realicen fóra da aula, contribuíndo a evitar posibles situacións de illamento
9.    Potenciarase a aprendizaxe por proxectos de aprendizaxe e servizo).
10.  Visibilizaranse situacións de éxito de persoas con diversidade funcional.