martes, 21 de abril de 2015

PROPOSTAS METODOLÓXICAS DENDE ENFOQUES INCLUSIVOS

Para dar resposta ao alumnado con n.e.a.e deberemos reformular a nosa praxe e o paradigma debe ser o de "aprender facendo".
A partir desta premisa e coa necesidade de desenvolver aprendizaxes competenciais debemos crear situacións de aprendizaxe nas que a información che por diferentes sentidos pois ás veces a información que lles damos é moi abstracta e complexa para que a poidan procesar pois decir: "arrodea 2 elementos", "arrodea de 2 en 2" "sinala a letra A",... resultan contidos que poden non ser entendidos e procesados. A mensaxe anterior debe se completada  con imaxes e mesmo ser desenvolvida a tarefa polo adulto ou por un igual con material manipulativo para que a información sexa multisensorial.
Para as persoas que queiran reflexionar os seguintes documentos:
http://issuu.com/revistadixital/docs/aspectos_metodol__xicos_xerais_para
http://issuu.com/revistadixital/docs/programa_de_intervenci__n_para_o_al_18e7bef5bab0b7