Páginas

jueves, 28 de septiembre de 2017

QUE TAREFAS PODE FACER UN NENO-NENA SÓ-SOA ENTRE 1-6 ANOS

PARA SABER MÁIS

viernes, 15 de septiembre de 2017

PAUTAS EDUCATIVAS PARA AS FAMILIAS

 Ofrecemos pautas educativas para que as familias eduquen aos seus fillos e fillas con normas, límites, afectividade,...
PAUTAS EDUCATIVAS PARA AS FAMILIAS

ENSINAR E APRENDER A PENSAR

Preséntovos unha publicación de Amparo Escamilla para que teñamos estratexias e recursos para ensinar a pensar.
Na escola débense deseñar situacións de aprendizaxe nos diferentes  ambientes-escenarios-contextos  para que o alumnado APRENDA A PENSAR.  A Aprendizaxe Basada no Pensamento -TBL- incide no desenvolvemento de destrezas de pensamento que se infusionan no curriculo. 
A través de organizadores gráficos, verbais e visuais podemos  desenvolver no alumnado rutinas e destrezas de pensamento para que sexan quen de poñer en acción diferentes modelos de pensamento coma o reflexivo, o analítico, lóxico, analóxico, crítico, deliberativo, creativo, práctico ou sistémico.
 O alumnado compara, pescuda, analiza similitudes e diferenzas, establece relacións causa-efecto, busca as características lóxica dos obxectos, delibera, argumenta, analiza diferentes posibilidades, etc.
Debemos buscar cambios metodolóxicos para axustarnos a esta sociedade do s. XXI.






DEIXATE ATRAPAR POR UN LIBRO PARA APRENDER

Tódolos libros propostos na sección poden ser atopados na BIBLIOTECA do centro como ESPAZO PARA A LECTURA, A INFORMACIÓN, A FORMACIÓN E AS APRENDIZAXES FAMILIARES.

Presentamos un novo libro para que as familias teñades diferentes visións da educación.
Pretendemos dar ferramentas e recursos para saber máis e mellor.
Outros títulos interesantes do mesmo autor son:


Outros libros para aprender:
-EL CEREBRO DEL NIÑO (R. BILBAO) 



-OS FÍOS DE INFANTIL



CALENDARIO COMPETENCIAL SETEMBRO 17


Aqui presentamos un mes de setembro moi competencial.
Aparecen propostas para realizar en familia, propostas que promoven a iniciativa e a autonomía, que dinamizan o coñecemento da contorna natural e patrimonial, que estimular a linguaxe verbal en canto tedes que falar, conversar, escoitar. Ao mesmo tempo favorece o incremento da atención, da percepción, da agudeza auditiva e visual,...
A educación dos fillos e das fillas debe ter o contexto referencial ou o escenario de referencia no fogar.








ENLACE


AXUDAS-BECAS E. ESPECIAL

Familias,
Ata o día 28 de setembro está aberto o prazo de solicitude de Becas de E.Especial.
As solicitudes deberán realizarse on line a través da páxina do MEC.
A continuación imprimarase e entregarase no Dto. de Orientación do centro.
Todos os certificados médicos deberán ser expedidos polo Servizo Galego de Saúde.
Requisitos:
  • Para el caso de presentar necesidad específica de apoyo educativo derivada de discapacidad o trastorno grave de conducta, se requerirá acreditarlo por alguna de las siguientes vías:
    • Certificado de un equipo de valoración y orientación de un centro base del Instituto de Mayores y de Servicios Sociales u órgano correspondiente de la comunidad autónoma.
    • Certificado de un equipo de orientación educativa y psicopegógica o del departamento de orientación dependientes de la administración educativa correspondiente.
    • Certificado de discapacidad.
  • Si el solicitante requiere ayuda para reeducación pedagógica o del lenguaje, se requerirá, además de la anterior, la siguiente documentación:
    • Certificación expedida por el inspector de la zona en la que se acredite la necesidad de recibir estos tratamientos por la inexistencia o insuficiencia de la atención pedagógica proporcionada por el centro en el que está escolarizado el alumno solicitante y la inviabilidad de matriculación del alumno solicitante en un centro que disponga del servicio de reeducación requerido.
    • Informe específico del equipo de orientación educativa y psicopedagógica o del departamento de orientación en el que se detalle la asistencia educativa y las horas semanales que se consideren necesarias para su corrección, así como, en su caso, las prestadas por el centro, la duración previsible de la misma y las condiciones que garanticen su prestación.
    • Memoria expedida por el centro o reeducador que preste el servicio en la que conste información detallada de las características del mismo, incluyendo número de horas semanales y especialista que lo presta así como del coste mensual.
    • Declaración responsable de la persona que imparta la reeducación pedagógica o del lenguaje de que reúne los requisitos de formación establecidos en la convocatoria.
  • Si la unidad familiar superara los límites económicos establecidos en la convocatoria para las ayudas directas, pero tuviera la condición de familia numerosa, la unidad de becas que tramite su solicitud podrá proponer de oficio la concesión de subsidio; en ese caso, se requerirá presentar la documentación que demuestre dicha condición de familia numerosa a 31 de diciembre de 2016.
  • Para el caso de presentar necesidad específica de apoyo educativo asociado a altas capacidades intelectuales:
    • Certificado de un equipo de orientación educativa y psicopedagógica o del departamento de orientación dependiente de la administración educativa correspondiente.
    • Memoria expedida por el centro o el reeducador que preste el servicio en la que conste las características de dicho servicio, así como las horas semanales, el especialista que lo presta y el coste.