Páginas
martes, 15 de diciembre de 2020
CINE, CINE PARA EMOCIONAR
lunes, 14 de diciembre de 2020
LENDO, LENDO
Coas lecturas aprendemos, disfrutamos, creamos, imaxinamos, soñamos ...
As propostas lectoras para E. Infantil levaranos de viaxe pola maxia das historias, polas historias que rachan cos estereotipos de xénero ou como a xeometría tamén está nos contos.
Para o alumnado de E. Primaria as propostas lectoras escritas por mulleres son:
Para que as familias acompañen ao seus fillos e fillas nas travesías lectoras propoñemos:
Agora a disfrutar da lectura en familia!
jueves, 10 de diciembre de 2020
CINE DE ANIMACIÓN EN FAMILIA
Co cine se crea, co cine se disfruta, co cine se imaxina ...
Disfrutade en familia do visionado dese cine que nos mire.
Poñédevos en situación do visionado das propostas de cine de animación.
A disfrutar!
martes, 8 de diciembre de 2020
CONTOS DE CINE PARA EMOCIONAR
En posición de visionar cine disfrutade dese cine que nos mire!
sábado, 5 de diciembre de 2020
SENTINDO O CINE DE OQO
jueves, 3 de diciembre de 2020
CALENDARIO COMPETENCIAL DECEMBRO 20
Teredes a oportunidade de coñecer a unha MESTRA DE SEMPRE: AURORA GONZÁLEZ NEIRA.
Poderedes descubrir recantos da vosa zona e ainda que existan limitacións pola COVID a viaxe pode ser virtual.
En E.I. buscaremos palabras con determinados fonemas, escoitaremos palabras en inglés, deseñaredes felicitacións de Nadal, realizaredes búsquedas de xoguetes en moi bó estado para agasallar a Cáritas, colaborar no adorno da mesa para recibir a membros da familia, crear audios para felicitar as festas, ler en familia, crar cuñas sobre películas, recetas ...
MES DE DECEMBRO 20 EDUCACIÓN INFANTIL
En E.P. centrarémonos na creación de PODCAST ou bolas de neve, valorar o ano que remata, colaboración co banco de alimentos da zona, deseñar agasallos para a familia, elaborar unha guía de lectura sobre un libro ...
DÍA PARA TODOS: DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE
Non me gusta a palabra DISCAPACIDADE xa que son CAPACES de todo: AMAR, SENTIR, SORRIR, ABRAZAR, MIRAR ...
Son persoas que teñen un mundo de posibilidades e ás que debemos ofertar OPORTUNIDADES para o LIDERADO e EMPODERAMENTO destas persoas para que o seu desenvolvemento social e persoas sexa equitativo, inclusivo, sostible e que TODAS E TODOS estén SEMPRE.
Rachar coas DESIGUALDADES e das BARREIRAS das persoas con diversidade funcional é o noso RETO:
Un proxecto de cidade, de pobo, de barrio ... comprometido coa inclusión, debe identificar todas aquelas posibles barreiras que impiden e ou dificultan a accesibilidade e participación de todos e todas na vida educativa e no contexto social.
A continuación, citamos algunhas desas barreiras que poden
dificultar a dita participación e ás que deberemos prestar especial atención para poder abordalas:
- Barreiras sociais
- Barreiras físicas
- Barreiras sensoriais
- Barreiras cognitivas
- Barreiras estruturais
- Barreiras comunicativas
- Barreiras curriculares
- Barreiras emocionais
CINE PARA SENTIR DE OQO