Por suposto que sí!
César Bona fai esta afirmación no seu segundo libro.
O que se vive nos fogares de cada alumno e alumna e o que se vive nas escolas serán os alicerces necesarios para que o mundo sexa máis habitable, máis xusto, máis solidario, máis comprometido.
Debemos partir de que a diversidade é unha realidade e esa realidade é positiva, é rica,...é O VALOR DA DIFERENCIA.
Débense deseñar secuencias didácticas nas que o alumnado tome decisións, sexa reflexivo, sexa crítico, analice, indague, compare, delibere, cree,...
Solo desta maneira as aprendizaxes competenciais serán posible.
As aprendizaxes deben ser SITUADAS (LAVE e WENGER) pois apréndese tamén no contexto social, cultural, familiar.
As aulas deben abrir fiestras ao contexto para nel desenvolver aprendizaxes.
▼
▼
Páginas
▼
martes, 29 de noviembre de 2016
LECTURAS PARA A IGUALDADE
A Igualdade vaise vivenciando dende o nacemento.
Por iso é importante que se realicen lecturas que fagan pensar, reflexionar, analizar, indagar,...
TERRIBLE
Por iso é importante que se realicen lecturas que fagan pensar, reflexionar, analizar, indagar,...
TERRIBLE
jueves, 24 de noviembre de 2016
BERRAMOS NON! CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO
O Dto. de Orientación do CRA MESTRA CLARA TORRES tamén participa en berrar NON!
VIOLENCIA DE XÉNERO NUNCA!
VIOLENCIA DE XÉNERO NUNCA!
lunes, 21 de noviembre de 2016
CINEANDO NO CRA!
A continuación propostas de cine de animación para nenas e nenos realizadas por alumnado de diferentes centros de Galicia.
Animádevos a disfrutar do cine de animación!
Proposta do mes:
AS PEMENTEIRAS DE PELOSTROSTOS
A PARTES IGUAIS
Animádevos a disfrutar do cine de animación!
Proposta do mes:
AS PEMENTEIRAS DE PELOSTROSTOS
A PARTES IGUAIS
FALADOIRO DE EDUCACIÓN Nº 2
Familias,
O xoves 24, Á 18,00 horas teremos a segunda sesión dos FALADOIROS DE
EDUCACIÓN. Pregamos a vosa asistencia. nesta xornada abordaremos a importancia
de educar na igualdade para poder rachar coa violencia e os estereotipos de
xénero. É importante iniciar e vivenciar estes aspectos na infancia como
estratexia de prevención.